Τι μαγαζί να ανοίξω μέσα στην κρίση

Τι μαγαζί να ανοίξω μέσα στην κρίση

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μέσα στην κρίση που διανύουμε εδώ και 8 περίπου χρόνια, αρκετοί άνθρωποι που εργάζονταν σε εταιρείες είτε ως μισθωτοί είτε με άλλες σχέσεις εργασίας, πλέον έχουν γίνει άνεργοι και σκέφτονται να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση και το δικό τους κατάστημα.

Τι μαγαζί όμως μπορεί να ορθοποδήσει μέσα στη κρίση; Τι είναι αυτό που έχει πέραση αυτό το διάστημα;

Σ’αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερες οδηγίες και λεπτομέρειες, έτσι ώστε να ανοίξετε ένα κερδοφόρο κατάστημα, με μικρό κεφάλαιο!

 

Έξυπνες επιχειρήσεις με μικρό κεφάλαιο

 

Δυστυχώς στις ημέρες μας δεν υπάρχουν τα μεγάλα κεφάλαια, από τους μικρούς επιχειρηματίες. Παλαιότερα οι μικρότεροι οικονομικά επιχειρηματίες, είχαν αρκετά μεγαλύτερο διαθέσιμο κεφάλαιο προς επένδυση. Πλέον όμως τα περιθώρια έχουν στενέψει και μαζί μ’αυτά, έχουν στενέψει και τα περιθώρια λάθους. Μια επένδυση θα πρέπει να είναι από την πρώτη στιγμή κερδοφόρα και να μην βάζει «μέσα» τον επιχειρηματία.

Πολλές φορές ο επενδυτής επενδύει όλα του τα χρήματα σε μια επιχείρηση και μετά δε διαθέτει ούτε το απαραίτητο κεφάλαιο κίνησης ούτε χρήματα για το ταμείο του. Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος καθώς θα πρέπει να υπολογίσουμε πως το πρώτο διάστημα η επιχείρηση θα είναι αρκετά ζημιωμένη με πολλά έξοδα

Έτσι, οι επενδύσεις που προκρίνονται και είναι οι πλέον κερδοφόρες με άμεσα αποτελέσματα είναι οι έξυπνες επιχειρήσεις με μικρό κεφάλαιο.

Ποιες είναι όμως αυτές και σε ποιους κλάδους;

 

Ένας κλάδος που έχει ιδιαίτερη άνθηση και με τη σωστή και προσεγμένη επένδυση, μπορεί να αποδίδει διαρκώς, είναι ο κλάδος της εστίασης. Δυστυχώς βλέπουμε συνέχεια σουβλατζίδικα και καφέ χωρίς να βλέπουμε κάποιο καινοτόμο κατάστημα να προσφέρει κάτι το διαφορετικό.

 

Η ερώτηση όμως παραμένει – τι μαγαζί να ανοίξω τελικά;

 

Θα πρέπει να σκεφθείτε ένα καινοτόμο κατάστημα όπου θα προσφέρει είδη που δε βρίσκονται στη περιοχή. Ο καταναλωτής στις μέρες μας είναι αρκετά έξυπνος και επίσης προσέχει ιδιαίτερα που δαπανά ακόμα και τα 2 ευρώ του. Θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα ποιοτικό κατάστημα εστίασης όπου θα προσφέρει διαφορετικά και καινοτόμα πράγματα.

Η καινοτομία δεν αφορά αποκλειστικά και μόνο νέα προϊόντα. Μπορεί να προσφέρετε τα ίδια προϊόντα με διαφορετικό τρόπο σερβιρίσματος ή νέες προτάσεις! Ο καταναλωτής θέλει να βλέπει το διαφορετικό – το καινούργιο!

Πέρα από το να επενδύσετε σε ένα καφέ, όπως υπάρχουν δεκάδες παρεμφερή καταστήματα, επενδύσετε σε ένα καινοτόμο κατάστημα εστίασης όπου θα προσφέρει καινοτόμα και διαφορετικά ροφήματα μαζί με τον καφέ και επιπλέον προϊόντα snacks όπου ο κόσμος δε θα τα βρει και στο παραδιπλανό κατάστημα!

 

Πως μπορείτε όμως να βρείτε ιδέες για καινοτόμα προϊόντα εστίασης;

 

Καλά όλα αυτά, αλλά που θα βρείτε τις σωστές ιδέες και προτάσεις για το κατάστημά σας; Στην Ελλάδα, η εταιρεία εξοπλισμού εστίασης FROZENBAR προσφέρει καινοτόμες λύσεις πάνω στη κατασκευή κασταστημάτων εστίασης καθώς και στον εξοπλισμού τους με καινοτόμα προϊόντα όπως το Choco Kebab, Bubble Waffle, Bubble Tea, Wafflakia και πολλά άλλα.

Δείτε τα προϊόντα και τις λύσεις της εταιρείας και δημιουργήστε ένα καινοτόμο και ξεχωριστό κατάστημα εστίασης!

 

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *